פלח שוק 24.6.12

עפר גדנקן Comments Off on פלח שוק 24.6.12
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

[audio:/wp-content/uploads/2012/06/pelach-shuk-24.6.12.mp3|titles=pelach shuk 24.6.12]

בטקס חגיגי ובנוכחות רבנים נחנכו המשרדים החדשים של חברת הנופש והתיירות 'וינטר קלאב' בירושלים. החברה שהוקמה לפני 4 שנים ע"י חיים ושפרינצי פרידמן, עוסקת ומתמחה בביצוע כל סוגי הנופש בהם: חופשות עונתיות, נופשים בחגים ובשבתות וכן אירועים לקבוצות. באירוע הוצגו תכניות החברה לשנה הקרובה ונחשפו מגעים עם חברות נופש ומלונאות בינלאומיות לשיתוף פעולה.

מאות נשים השתתפו בכנס ייחודי שנערך על ידי בית החולים 'ביקור חולים' בחסות 'מטרנה'. בערב הרצו רופאים ואנשי מקצוע וכן הרצה הרב יצחק פנגר בנושא "ילדים זה שמחה". בחברת 'מטרנה' הודו לבית החולים 'ביקור חולים' על ארגון הערב וההרצאות המרתקות והבטיחו להמשיך ולתמוך ולעודד כנסים מסוג זה.

'מילקי' של 'שטראוס' מרחיב את סדרת מוצריו ומשיק לקיץ את 'מילקי תות' – מעדן חלב בטעם תות בתוספת הקצפת של מילקי. המוצר בכשרות בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א.

'הקרן למורשת הכותל המערבי' וחברת 'דואר ישראל' השיקו את 'בול שרשרת הדורות' – הבול הרשמי של 'מרכז שרשרת הדורות'. הבול הושק בטקס חגיגי ברחבת הכותל המערבי בירושלים בהשתתפות רב הכותל והמקומות הקדושים, הרב שמואל רבינוביץ', שר התקשורת, הרווחה והשירותים החברתיים, משה כחלון, יו"ר חברת 'דואר ישראל', ששי שילה, מנכ"ל חברת 'דואר ישראל', חיים אלמוזנינו ומנהל 'השירות הבולאי', ירון רצון.



0 תגובות